Zwroty i reklamacje

REKLAMACJE

Reklamacje związane z zakupionym towarem na neownetrze.pl klient może składać w formie elektronicznej po przez email na adres: sklep@neownetrze.pl lub pisemnej na adres: NeoWnętrze ul. Młyńska 1, 42-262 Nowa Wieś. W przypadku niejasności proszę kontaktować się z nami pod numerem telefonu: 509-127-894.

Reklamacje można złożyć też bezpośrednio do danego producenta.

Aby usprawnić i przyśpieszyć proces rozpatrzenia reklamacji zaleca się aby podać w wiadomości: imię i nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu, przedmiot reklamacji, numer faktury zakupu, opis wady/usterki, datę stwierdzenia wady oraz zdjęcia wady jeśli tego dotyczy zgłoszenie.

Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni. W niektórych przypadkach czas może się wydłużyć.

Niektóre produkty kupione na wyprzedaży mogą mieć skrócony okres gwarancji. W przypadku zakupu towaru na firmę okres gwarancyjny również może być skrócony – warunki te ustala producent/dystrybutor danego produktu.


ZWROTY


Klient, dokonując zakupu w sklepie internetowym, może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili odebrania towaru – aby zachować ten termin wystarczy zgłosić fakt odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od daty odebrania, a towar dostarczyć po potwierdzeniu sprzedawcy możliwie szybko ale nie później niż 14 dni od dnia wysłania odstąpienia.

Aby odstąpić od umowy sprzedaży należy zgłosić ten fakt drogą elektroniczną na adres e-mail: sklep@neownetrze.pl podając takie informacje jak: Numer konta bankowego, numer faktury zakupu Zwrot bez wcześniejszego poinformowania sprzedawcy może zostać nieprzyjęty przez magazyn. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych za pobraniem. Po przyjęciu zgłoszenia przez sprzedającego klient otrzyma potwierdzenie oraz informację na jaki adres odesłać towar (nie zawsze jest to adres sprzedawcy). Za koszt wysyłki oraz ryzyko związane z dostarczeniem towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej odpowiada Klient.

Zwrot należności za zwrócony towar nastąpi w ciągu 14 dni od daty odebrania zwrotu przez sprzedawcę.

W przypadku towarów z wyprzedaży lub wyprodukowanych pod zamówienie zwrot może być niemożliwy lub mogą obowiązywać inne warunki.

WYMIANA

Kwestie związane z wymianą produktu na inny ustalane są indywidualnie ze sprzedawcą. Dlatego w przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o kontakt telefoniczny bądź e-mail.

W przypadku wątpliwości, pytań etc. zalecamy kontakt telefoniczny, mailowy lub przez chatbox.

ADRES DO ZWROTÓW/WYMIAN/REKLAMACJI!

Uwaga! Poprawnym adresem do wysyłania przedmiotów reklamowanych, zwracanych, wymienianych jest adres: NeoWnętrze ul. Młyńska 1, 42-262 Nowa Wieś – Przedmioty wysłany na adres rejestrowy wysyłane są na odpowiedzialność Klienta.