Towar zamówiony w sklepie internetowym neownetrze.pl wysyłany jest za pośrednictwem wybranej przez sprzedającego firmy kurierskiej w formie paczek lub przesyłek paletowych. Towar wysyłany jest odpowiednio zapakowany i zabezpieczony. Po wysłaniu zamówienia klient otrzymuje numer przesyłki wraz z nazwą przewoźnika. W niektórych przypadkach towar wysyłany jest transportem własnym sklepu NeoWnętrze. Zamówienie można także odebrać osobiście po wcześniejszym ustaleniu.
PAMIĘTAJ:
- Odbiór przesyłki należy potwierdzić podpisem Odbiorcy na liście przewozowym lub innym dokumencie wskazującym co zostało dostarczone.
- Zamawiający jest zobowiązany do sprawdzenia stanu opakowania towaru w celu ustalenia, czy opakowanie nie nosi śladów uszkodzeń (np. rozerwanie folii, uszkodzenie taśm zabezpieczających, zagniecenie kartonu itp.), może to sugerować uszkodzenie towaru w przesyłce. Należy sprawdzić także czy ilość zamawianego towaru zgadza się z zamówieniem.
- Odbiorca zobowiązany jest sprawdzić towar podczas odbioru w obecności kuriera – jeśli towar jest uszkodzony lub wygląda podejrzanie (rozerwanie folii, uszkodzenie taśm zabezpieczających, zagniecenie kartonu) należy zgłosić ten fakt kurierowi gdyż może doszło do uszkodzenia towaru w przesyłce.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania należy odnotować na liście przewozowym uwagi o zauważonych uszkodzeniach.
- Jeśli doszło do uszkodzenia przesyłki, Odbiorca ma prawo żądać spisania protokołu szkody w obecności kuriera. Niezwłocznie zgłoś to także do nas!
- Protokół szkody powinien zawierać opis stanu opakowania, z uwzględnieniem zastosowanych zabezpieczeń (folia, karton, plastikowe opaski, karton wewnątrz produktu, itp.) i znaków ostrzegawczych.
- Kurierzy nie mają obowiązku wnoszenia przesyłek paletowych ani przesyłek większych niż 30kg. Rozładunek zamawianego towaru stoi po stronie Kupującego.